تبلیغات
انجمن دفاتر پیشخوان روستایی هرمزگان
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  
 
انجمن دفاتر پیشخوان روستایی هرمزگان
 
 
تاریخ ارسال : سه شنبه 26 اردیبهشت 1391


بسمه تعالی

مسؤلان عزیز و گرامی به داد روستائیان برسید که زبان از شکایت ندارند.

امام خمینی"ره"

 مهندس حری عضو محترم هیئت مدیره مخابرات و مجری طرح آِ سی تی

با سلام و خسته نباشی

احتراماً :

درخصوص جوابیه مدیریت پست استان خوزستان به شماره 1540/1/755 و به تاریخ 9 / 2 / 1391  در مورد شکوائیه کارگزاران دفاتر آی سی تی شهرستان بهبهان به استحضار رسانیده می شود که طبق گفته ایشان در پایان سال 1390 قرارداد ما با شرکت پست به اتمام رسیده وباید تضامین جدید ارائه نمائیم و همچنین عنوان شده که دفاتر شهرستان بهبهان هیچگونه قراردادی رادر سال 1391  امضا ننموده اند .در همین رابطه خواهشمندیم از ایشان پرسیده شود که دروحله اول قرار داد و تضامین سال 1389 و 1390 دفاتر شهرستان بهبهان چه شدند و چرا یک نسخه از این قرارداد به دفاتر ارائه نگردید چرا ما نباید بدانیم کارمزدمان بر چه اساسی پرداخت می شودو حتی صورتحسابی به کارگزاران تحویل نمیگیرد . چطور دفاتر شهرستان بهبهان هنوز از بلا تکلیفی تضامین قبلی در نیامدند و باید تضامین جدید دیگری تحویل پست دهند که کل کارمزد سالیانه دفاتر به مبلغ تضامین که 200 هزار تومان میباشد ،نمیرسد کارمزدی که در جوابیه ایشان عنوان شده که پرداخت گردیده ولی از بهمن ماه سال 90 تا الان پرداخت نشده . بنظر شما ما دفاتر از کجا باید تضمین 200 هزار تومانی بیاوریم و تحویل شرکت پست بدهیم . متأسفانه عنوان شده که خدماتی از قبیل پیام همشهری و البسکو وغیره ارائه گردید . اول اینکه به نظر شما پیام همشهری و البسکو به درد روستا می خورد یانه !؟ بعد لطف کنید از ایشان بپرسید که خدمات غیره ایشان چه می باشد که عنوان نشده . حتی ثبت نام دانشگاه هم به دفاتر پست روستائی ارائه نمی کنند و آقای پاسبان و آقای گلاور (مسئول دفاتر آی سی تی روستائی اداره پست شهرستان ) هرنوع خدمتی را که از ایشان میخواهیم میگویند به روستا تعلق نمیگیرد . چرا حقیقت را کتمان می کنیم و چرا با خودمان رو راست نباشیم . مگر دفاتر پستی روستائی را جهت رفاه حال مردم دائر نکردند از ایشان بپرسید چرا جهت بسته خرید اینترنتی آن فرد روستائی باید با مشقت به شهر و اداره پست شهرستان برود و مرسوله خود را دریافت کند . به نظر شما آیا این کار اداره پست بی اعتبارشدن دفترپست روستائی را در پی ندارد؟ چرا اداره پست شهرستان جهت تحویل قبوض تلفن از کارگزاران میخواهند که شخصاً به اداره پست مراجعه کنند . برحسب اینکه هزینه رفت وبرگشت را کنار بگذاریم اگر اتفاق ناگواری در بین راه بیفتد آیا اداره پست شهرستان یا مدیریت پست استان خوزستان جوابگو میباشند ؟چرا تعدادی از مرسولات که برگشت می شوند مجدداً به دفتر ارسال می کنند و میگویند همانجا نگهداری کنید بعد آقای پاسبان ریاست پست شهرستان که متوجه ماندن مرسوله بیش از مدت قانونی در دفتر انگشت اتهام را فقط و فقط به سوی کارگزار نشانه می رود .

جناب آقای مهندس حری متأسفانه سیستم پست دارای بی نهایت چرا می باشد ولی باز میگوییم متأسفانه جوابگو نیستند اگر هم باشند به عنوان طلبکار جوابگو هستند لذا از شما خواهشمندیم رسیدگی بفرمائید تا ما کارگزاران دفاتر از این بلاتکلیفی در بیائیم .قبلاً و قلباً از همکاری صمیمانه شما کمال تشکر و قدر دانی را داریم .

در پایان انجمن دفاتر ای سی تی استان خوزستان از جناب آقای مهندس حری ودیگر همکاران که در جلسه اخیر با حضور گرمشان ما را شرمنده محبت خویش نموده اند تقدیر و تشکر مینماییم وتقاضا و خواهش داریم که هرچه سریعتر نسبت به ارسال پیام فوق به مدیرکل اداره پست استان خوزستان ،چونکه نامه فوق مبنی بر تکذیب و اهانت به همکاران ما در شهرستان بهبهان می باشد،اقدام فرمایند.








نویسنده : مدیریت

سرگرمی و تفریحی نیک فان دات کام

گروه اینترنتی اطلس

نیک فیس

طراحی سایت

طراحی بنر و هدر

طراحی قالب وردپرس